yyy

Zapewniamy profesjonalny serwis naszych urządzeń, wykorzystując wyłącznie oryginalne części MAAN.

Aby zgłosić reklamację, wystarczy wypełnić odpowiedni formularz zgłoszeniowy (dostępne poniżej).

Po złożeniu zgłoszenia otrzymają Państwo e-mail z numerem reklamacji – prosimy o podawanie go w dalszym kontakcie z naszym serwisem.
W przypadku decyzji o zwrocie towaru numer reklamacji musi być umieszczony na przesyłce.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
e-mail: serwis@maan.pl
tel.: 22 626 40 00 (pon.-pt. 7:30-15:30)

Reklamacje rozpatrujemy najszybciej, jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli klient zażąda wymiany, naprawy lub obniżenia ceny, a sprzedawca nie odpowie w tym terminie, oznacza to, że reklamacja została uznana.

Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji znajdują się w „Regulamin