Formularze zgłoszenia – naprawy/reklamacji

Firma MAAN zapewnia profesjonalny serwis produkowanych przez siebie urządzeń .

Przy naprawie wykorzystujemy wyłącznie oryginalne części firmy MAAN.

Naprawę mogą Państwo zgłosić wypełniając odpowiedni formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub poprzez naszą infolinię tel. 22 626 40 00

Czynną pon-pt w godzinach 8.00-17-00

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt na adres serwis@maan.pl

    ZGŁOSZENIE REKLAMACJI GWARANCYJNEJ


    Dane osoby zgłaszającej






    LOKALIZACJA URZĄDZENIA (jeśli inna niż powyżej)





    DANE IDENTYFIKACYJNE URZĄDZENIA










    Prosimy o załączenie dowodu zakupu
    *plik nie może być większy niż 1MB, format pliku JPG lub PDF. Niespełnienie tych warunków nie pozwoli na wysłanie zgłoszenia.

    Opis opakowania

    Prosimy o załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej

    Tabliczka znamionowa znajduje się wewnątrz okapu, widoczna po zdemontowaniu filtra aluminiowego
    *plik nie może być większy niż 1MB, format pliku JPG lub PDF. Niespełnienie tych warunków nie pozwoli na wysłanie zgłoszenia.

      ZGŁOSZENIE REKLAMACJI POGWARACYJNEJ


      Dane osoby zgłaszającej






      DANE IDENTYFIKACYJNE URZĄDZENIA






      Prosimy o załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej

      Tabliczka znamionowa znajduje się wewnątrz okapu, widoczna po zdemontowaniu filtra aluminiowego
      *plik nie może być większy niż 1MB, format pliku JPG lub PDF. Niespełnienie tych warunków nie pozwoli na wysłanie zgłoszenia.

        ZGŁOSZENIE REKLAMACJI PRZEDSPRZEDAŻNEJ


        Dane kontaktowe kontrahenta




        DANE KONTAKTOWE KLIENTA lub OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ *




        LOKALIZACJA URZĄDZENIA



        DANE IDENTYFIKACYJNE URZĄDZENIA
        Produkt dostarczony do zgłaszającegoZ MAGAZYNU ZGŁASZAJĄCEGOZ MAGAZYNU PRODUCENTA






        Opis opakowania

        Prosimy o załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej

        Tabliczka znamionowa znajduje się wewnątrz okapu, widoczna po zdemontowaniu filtra aluminiowego
        *plik nie może być większy niż 1MB, format pliku JPG lub PDF. Niespełnienie tych warunków nie pozwoli na wysłanie zgłoszenia.

        UWAGA:Reklamacje będą rozpatrywane pod kątem usunięcia usterki na koszt producenta wyłącznie w przypadku, gdy okap posiada oryginalne opakowanie nie noszące śladów uszkodzeń mechanicznych, a stan opakowania potwierdzony zostanie załączonymi zdjęciami każdego boku opakowania z widoczną oryginalną etykietą.