Zwroty ze sklepu internetowego maan.pl
Kiedy mogę skorzystać z prawa do zwrotu towaru?
Jeśli otrzymałeś pełnowartościowy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym i chcesz skorzystać z prawa do zwrotu w terminie 14 dni od daty zakupu, możesz to zrobić pod warunkiem, że:
- Towar nie został uszkodzony przez Ciebie ani w trakcie transportu,
- Nie był używany, montowany ani nie nosi śladów użytkowania,
- Jest pełnowartościowy oraz kompletny,
- Został prawidłowo spakowany do zwrotu.
Jak prawidłowo spakować produkt do zwrotu?
- Owiń produkt folią ochronną i zabezpiecz oryginalnymi materiałami, np. styropianami, w taki sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Możesz również użyć dodatkowej folii bąbelkowej lub wypełnienia ochronnego.
- Do paczki dołącz wszystkie akcesoria oraz elementy, które znajdowały się w zestawie. Umieść je w oryginalnych miejscach, aby uniknąć ich przesunięcia lub uszkodzenia towaru podczas transportu.
- Formularz zwrotu wydrukuj, umieść w paczce a na paczce napisz numer zwrotu.
- Dokładnie oklej karton taśmą klejącą, aby zapobiec jego przypadkowemu otwarciu podczas transportu.
- Jeśli produkt został dostarczony na palecie, zwrot również musi odbyć się na palecie. W przypadku braku możliwości zwrotu w tej formie skontaktuj się z opiekunem zamówienia w celu ustalenia szczegółów.
- Usuń z opakowania wszystkie stare etykiety i listy przewozowe, które mogą powodować nieporozumienia w transporcie.
Co zrobić, gdy zwracasz pełnowartościowy produkt, który został uszkodzony w transporcie?
W przypadku, gdy zwracany towar dotarł do Ciebie uszkodzony w transporcie, w terminie do 7 dni napisz do nas odpowiadając na maila którego otrzymałeś składając zamówienie. Zwrot zostanie indywidualnie rozpatrzony, biorąc pod uwagę okoliczności uszkodzenia.
Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu wymagana będzie rejestracja zwrotu poprzez formularz na naszej stronie internetowej.
Co w przypadku, gdy minął czas 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia?
Jeżeli minął termin 7 dni na zgłoszenie szkody, skontaktuj się z nami odpowiadając na maila, którego otrzymałaś składając zamówienie. Zwrot zostanie indywidualnie rozpatrzony, biorąc pod uwagę okoliczności uszkodzenia.
Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu wymagana będzie rejestracja zwrotu poprzez formularz na naszej stronie internetowej.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot pieniędzy za produkt nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej oraz prawidłowo wypełnionego formularza. Kwota zostanie przelana na numer rachunku wskazany przez Ciebie w formularzu.
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani montażu.
Formularz zwrotu
Masz prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni. W celu złożenia zwrotu należy:
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu
Krok 2: Otrzymasz od nas mailowo numeru zwrotu.
Krok 3: Solidnie spakuj okap na czas transportu i naklej w widocznym miejscu na paczce uzyskany numer zwrotu. Wydrukowany formularz umieść w paczce.
Krok 4: Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
Maan Sp. z o.o.
Park Logistyczny MLP
ul. 3-go Maja 8 bud. B3
05-800 Pruszków
tel. +48 22 738 39 86
*W przypadku uszkodzenia Państwa towaru w transporcie:
Sprawdzimy paczkę w obecności kuriera. Jeśli kurier odmówi oczekiwania, zgłosimy uszkodzenie przesyłki na infolinii spedycji w dniu jej doręczenia. Jednocześnie poinformujemy Państwa o zaistniałej sytuacji, co będzie stanowiło podstawę do złożenia reklamacji do przewoźnika
Krok 5: Zwrot należności zostanie dokonany po weryfikacji do 14 dni po otrzymaniu produktu.