Gwarancja
WARUNKI GWARANCJI
UWAGA: Stosowanie nieoryginalnych filtrów węglowych firmy MAAN może spowodować wadliwą pracę, uszkodzenie okapu oraz utratę gwarancji.
Możliwość zakupu filtrów węglowych w na stronie www.maan.pl → AKCESORIA
- MAAN sp. z o.o. z siedzibą w Podolu, Podole 9 05-600 Grójec zwany dalej Gwarantem udziela gwarancji na sprawne działanie sprzętu na okres 2 lat (24 miesiące) od daty zakupu.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Gwarant zapewnia, że sprzęt jest wolny od wad.
- Karta gwarancyjna jest nieważna bez daty zakupu, pieczęci sprzedawcy, dowodu zakupu i czytelnego podpisu sprzedawcy i kupującego, jak również z poprawkami i skreśleniami dokonanymi przez osoby nieuprawnione.Gwarant zapewnia, że sprzęt jest wolny od wad.
- Wady lub uszkodzenia sprzętu należy zgłaszać w terminie 7 dni od daty ich wystąpienia pod numer infolinii.
- Wady lub uszkodzenia wynikłe z winy Gwaranta ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie przez najbliższy autoryzowany zakład usługowy Gwaranta w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady.
- Gwarant może dokonać wymiany wadliwego sprzętu, gdy Kupujący zażąda jego naprawy, jak również może dokonać naprawy, gdy Kupujący zażąda jego wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów dla Gwaranta. O sposobie wyboru doprowadzenia do zgodności towaru z umową Gwarant zobowiązany powiadomić o tym Kupującego podając jego przyczynę w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wady.
- Termin naprawy może ulec wydłużeniu do 21 dni w przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy.
- Sprzęt nie podlega wymianie, jeżeli jego cenę obniżono z powodu wystąpienia wady.
- Gwarant zwolniony jest od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za uszkodzenia sprzętu spowodowane jego wadliwym montażem, przechowywaniem, użytkowaniem oraz wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione i niepowiązane z Gwarantem.
- Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz termiczne,
- elementy szklane i z tworzyw sztucznych, w tym wszelkiego rodzaju przebarwienia oraz regulacje przewidziane w instrukcji obsługi (wymiana żarówek, sznurów przyłączeniowych, sprawdzenie działania). Mogą one być przeprowadzone wyłącznie na koszt użytkownika,
- uszkodzenia sprzętu wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, konserwacji oraz użytkowania,
- Uszkodzenia powstałe z przyczyn losowych, w szczególności na skutek przepięcia w instalacji elektrycznej, pożaru, zalania, działania środków chemicznych.
- Gwarancja nie ma zastosowania jeżeli:
- wpisy w karcie gwarancyjnej będą niezgodne ze sprzętem (typ, model)
- stwierdzona zostanie ingerencja lub naprawa nieupoważnionych osób lub nieautoryzowanych serwisów,
- do naprawy zostały wykorzystane nieoryginalne części
- Klient jest zobowiązany udostępnić sprzęt do naprawy w tym umożliwić demontaż i montaż okapu, usunąć wszelkie elementy zabudowy kuchennej niebędące elementem składowym okapu, a uniemożliwiające naprawę sprzętu.
- Okap przeznaczony jest wyłącznie do użytku w indywidualnym gospodarstwie domowym. Używanie okapów do celów innych niż określone powyżej powoduje utratę gwarancji.
- Naprawy gwarancyjne wykonywane są poprzez Autoryzowany Serwis Gwarancyjny Gwaranta. Naprawy wykonywane przez serwisy nieautoryzowane powodują utratę praw gwarancyjnych.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do jakich zobligowany jest korzystający z urządzenia.
- W przypadku wezwania Autoryzowanego Serwisu Gwarancyjnego Gwaranta korzystający z urządzenia może być zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu Serwisanta, gdy reklamacja nie może zostać rozpatrzona z uwagi na brak ważnej Karty gwarancyjnej, a korzystający zataił ten fakt przed Gwarantem.
- W przypadku nieuzasadnionego wezwania Autoryzowanego Serwisu Gwarancyjnego Gwaranta korzystający z urządzenia może być zobowiązany do pokrycia kosztów SERWISU.
- W przypadku braku zgodności sprzętu z umową sprzedaży, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
UWAGA: Stosowanie nieoryginalnych filtrów węglowych firmy MAAN może spowodować wadliwą pracę, uszkodzenie okapu oraz utratę gwarancji.
Naprawy gwarancyjne wykonywane są przez określony punkt serwisowy.